Biznes online ma swoje reguły gry. Wymaga niezbędnych fundamentów, dozy kreatywności i sporej dawki wiedzy.
Marketing online to amalgamat dobrego produktu i brandu, świetnego contentu, kilku źródeł ruchu i profesjonalnej analityki.
E-commerce i marketing budują okręt, ale nadal potrzebujesz zorganizowanej załogi i sprawnej współpracy.
Oferuję Ci swój czas, jako konsultant marketingu i e-commerce, a także analityk, strateg, mentor. Formę i zakres pomocy ustalamy wspólnie.
Know-how i mechanizmy działania e-commerce. Buduj biznes korzystając z mojej wiedzy.
SEO, reklamy, content, brand, social, remarketing, upsell i wiele więcej. Pozwól mi je przedstawić.
Każdy biznes potrzebuje planu. Pomogę Ci zbudować go krok po kroku i wdrożyć w ruch.
Wiedza w pigułce, wskazówki, kiedy jej użyć i motywacja, by odnaleźć swoją drogę.
Research rynku i techniczne audyty to podstawy e-commerce. Dane wprawiają w ruch koła biznesu.
Biznes budują ludzie i procesy. Usuń jedno, a biznes stanie. Nauczyć się pracować z ludźmi i procesami.
Jestem menadżerem marketingu od 10 lat, głównie w e-commerce m.in. na rynkach: fashion, home i sport. Zebrałem doświadczenie budując projekty od zera, prowadząc zespoły w rozwiniętych korporacjach i wdrażając brandy na rynki zagraniczne. Pracowałem z deweloperami, specjalistami SEO, designerami, copywriterami, analitykami w dziesiątkach projektów online.
Jednak, co ważne, widziałem wiele straconych projektów, mnóstwo zbędnej pracy, rzucane sobie kłody pod nogi i złe decyzje. Widziałem rosnące zespoły i te, które się rozpadały, procesy puchnące do nieutrzymywalnych rozmiarów i pracowałem z ekspertami, którzy przemykali niewysłuchani przez organizacje, bo te straciły swoją elastyczność.
Odrobiłem swoją lekcję i jestem gotowy podzielić się doświadczeniem.